tazeaane Arkadaşlar ilk doğumumda yaptığım hatayı soyluyeyim size dikkat edin ben hastane çıkışını yenidoğan aldım kızım 3 750 gram doğdu ve çok zor olmuştu odaya çıktığım ilk kakasini yapip altını degistirirken belini sıktığını fark edip çıkarmıştım bir defa doğdu giydi ve bir daha hiç giyemedi beden olarak yenidoğan ve 3 ay diye yazıyor çoğu markada 3 ay alın o kadar para vermek 1 kere için kötü oluyor