FatmaArden_ Hayirli aksamlar hanimlar grip oldum burnum cok kotu kapali ikiside nefes alamiyom uyku uyuyamiyorum oneriniz var mi acilmasi icin ne yapabilirim?
Ozge20ulu FatmaArden_ okyanus suyu kullanabilirsin dedi bana doktorum bide bant takıyorum ama en iyisi hergun banyo yapıyorum ki burnum açılsın banyo iyi geliyosurekli şu çekip sumkur🤪
Kvsraykt FatmaArden_ gece yatmadan nane yağım var onu sürüyorum sabah kalkıncada tuzlu su yaptım fısfıs şişeye doldurdum onu kullanıyorum gebeliğimin sonuna kadar devam edecek gibi bunlar çok iyi geliyor
Gull_94 Buharlı su yapıp bı sure ıcınıze cekın buhar ıyı gelır genelde daha sonra ıyıce temzleyın tuzlu su ıyı yıkayabılrsnz daha sonra
Gull_94 FatmaArden_ 🥲bı dus alın belkı o ıyı gelır ılac vs kullanılmadgındna en fazla bunu yapabılıyodm ben kısa sure rahatlatıyodu umarım gecer 🙏🏻