Acil sezaryene alındığım için öncesinden tükettiğim şeylerin etkisiyle sanırım kabız oldum gazımı çıkardım ama gaita sadece bir kez çok az şekilde çıkabildi şekerli su,kayısı bol su yürüyüş hepsini yaptım başka ne yapabilirim Allah rızası için bi öneride bulunun