Bim evet bir tek onu mustela aldım. Şampuan losyon vs hep bübchen tercih ettim. Pişik kremi için de bübchen sudokrem ve mustela arasında çok gidip geldim yorumları filan okudum artıları eksileri. Hatta çok bilindik bi bebek mağazasındaki personel mustelanın fazla abartıldığını muadil daha uygun fiyatlı kremler olduğunu söyledi ve önerdi de ama, trendyolda indirim denk geldi, bi alana bi bedava ondan mustela aldım onu 🙈