Ank_ebr68 Benim 25 gündür reglim olmuyo 10 gün geciktiginde kan tahlili yaptırdım 0.500 cıktı sonuç bide bir hafta önce yaptırdım 1.800 cıktı doktor artış var ama negatif dedi kendi kadın doğumcuma gittim o da ultrasonla baktı yine yok dedi ve duphaston verdi kullan adet sökücü diye hala icimde bi umut var goguslerim şişti içinde bisey var sert elimi değemiyorum aciyo ve son iki gündür sürekli başım dönüyo 😑 sizce naapmaliyimmmm
2melekannesi_ Ank_ebr68 evet değeriniz negatif ultrasonda görünmesi için 1500 üstü olması lazım hcg değerinin. Kimyasal gebelik geçiriyor olabilirsiniz ama onda da pozitif çıkması lazım yine bekleyin eğer adet olmazsanız gebelik testi yapın sürekli sürekli de kan vermeyin yazık canınıza
Maeulle Ank_ebr68 kullanmayın ilacı biraz daha bekleyin adetiniz düzenli mi bebek elinize daha gelmez küçük oldu için Allah’ım gönlünüze göre versin bende afet olamıyorum diye doktora gittim geçen ay çok ağrım vardı meğer hamileymişim eşim adet söktürücü kullanmama izin vermedi düşük yaptım tedbirsiz oldum için biraz bekleyin eğer hamilelik varsa hergun 3 katı artış olur 1 hafta daha bekleyin sonra tekrar kan verin
Ank_ebr68 Başına böyle bisey gelip de hamile olduğunu öğrenen var mı benim ilk defa bu kadar gecikmem oluyo ve baş dönmesi git gide artmaya basladi
noktaninannesi Elinize gelen şey bebek değildir ilk haftalarda mm oluyorlar çünkü ama Rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🙏🏻🤲🏻
melikeyldrm_54 Ank_ebr68 bizde 4 yıldır bekliyoruz şuan 36 haftalık hamileyim Rabbim isteyen herkese nasip etsin stres yapma canım daha zor olur
Burcu_14 Ank_ebr68 Duphaston hamilelere de veriliyor zaten düşük önleyici olarak diye biliyorum yine doktorunuza sorun ama kullanın bence olsa çıkardı bu zamana
mercimeginanne Ank_ebr68 duphastonu kullan bebek varsa düşük önleyici, bebek yoksa adet söktürücü o. Birde aynı hastanede mi verdin kanı??? Çünkü hastane labaratuvar referansları farklı oluyor
mercimeginanne Ank_ebr68 bir de prolaktin değerinize baktırdınız mı? O da adet geciktiriyor ve göğüsler hem taş gibi oluyor hemde el değemiyorsunuz. Benm tişört bile değse canım kesilirdi acıdan
Ank_ebr68 mercimeginanne baktirmadm ama doktorumu değiştiricem bende pcos var evet sknti ama eşimde de sperm hızı çok yavaş dedi doktor %50 olması gereken değer 6 ve sadece bana yoneliyolar en sonunda da aşılama dedi
Ank_ebr68 Kızlar kistim var pcos ama ben 101 kiloydum bundan 5 ay öncesine kadar kist nedeniyle ve benim artık her şekilde vicudumda ağrı olduğu için ben zayifladim şuan 64 kiloyum ve kilo verdikçe benim adetim düzene girdi bir gün önceden oluyodu 3 4 aydır o kadar kilom varken bile gecikme en fazla 4 gun oluyodu 5. Gune mutlaka oluyodum adet bu sefer farklı mide bulantisi göğüslerimde ağrı baş dönmesi halsizlik herşey var ama bebek yok diyolar ne biliyim iste bugün öyle agladm soracağım kimse de yok rabbim en kısa zamanda isteyen herkese versin çok zormus gerçekten bekleyip de olmamasi
mercimeginanne Ank_ebr68 değer bu kadar düşükken gebelik varsa bile belirtiler için çok çok erken cnm. Stresten gecikme yaşıyor olabilirsin birde psikolojik olarak belirtilerin oluyor olabilir. Umarım en kısa zamanda hayırlı haberler alırsın
Duyguakt Ank_ebr68 bu guzel ayda Allahim kucagini doldursun insallah en kisa zamanda yüzün gülsün insallah sabirli ol canim olacak yurekten inan🙏🏼🙏🏼
zk92 Sizi umutlandırmak istemiyorum ama bir arkadaşımda oldu aynı şey. Doktor beni uğraştırma hamile değilsin adet söktürücü yazıyorum, demiş. Arkadaşım kullanmadı ve bir süre sonra hamİle olduğunu öğrendi.
Ank_ebr68 zk92 bunu bende çok duydum işte çevremdekiler kullanma diyolar ama işte heryerden de negatifi görünce diyorum ya canım çok skliyo
mercimeginanne Ank_ebr68 erkeğe bişey yapamıyorlar cnm öyle durumda eşin keçiboynuzu özü veya pekmezi, bitter çikolata, çakşır otu falan deniyerek hızı yükseltebilir. Kadına çare var ama erkekte malesef anca böyle takviyelerle çözüm bulunabiliyor 🤷🏻♀️
zk92 Ank_ebr68 içinizi ferah tutun İnşallah hayırlısıyla bebek sahibi placaksıjız, eminim vakti zamanı vardır sizin için. Belki o vakit gelmiştir değilse bile çok yakındır 🥰 stres yapmayın lütfen.
mercimeginanne Ank_ebr68 dpktorunun sana verdiği ilacın iki kullanım şekli var. Bi düşük önleyici birde adet söktürücü. benm tüp bebek ben en başında kullanmaya başladım 13. haftama kadar. Bence aksatmadan kullan duphastonu. Gebelik varsa eğer bebeğini koruycak
Ank_ebr68 mercimeginanne eşime soyluyorum ama ben onun tadını sevmiyorum bilmem ne diye kullanmiyo doktor en azından bi vitamin takviye bisey verse çok iyi olucak
Ank_ebr68 mercimeginanne ben 1.5 senedir sürekli gebelik testi yapıp pozitifi gören birisiyim ve her pozitifte umutlanıp doktorun yok demesi beni gerçekten çok üzüyo