[silindi] o ilacı kullanırken ovulasyon takibide yapıp , yumurtlama günlerini değerlendirin derim. Ben o ilacı kullandığım ay hamile kalmıştım.. çok etkili bir ilaç ilk kullanımda bile etkisini gösterir.
ayrıca ilacı bitirdiniz adetinizde bitti, tekrardan yükselme şansıda var yine o hormonun malesef. Etkisi böyle aylarca sürmüyor bilginiz olsun.