Melikeiy Cellist61 7 Mayıs 38.hafta oluyor ama 36 da kontrolü var nasıl gelişir bilemiyorum inşallah vaktinde gelir 🤲
aslihanerogl Melikeiy 25+6 doktorunla konuştuk kilosu güzel devam ederse temmuzun 5 inde alırız dedi yada 12 sinde aşırı heyecanliyim ve korkuyorum sezeryan olacağıma rağmen
Melikeiy aslihanerogl benimde ikinci doğum sezeryan korkmayın tabi o korku bana da ara sıra geliyor ama inşallah kucaklarımıza alınca hepsi geçer 🤲💕
Melikeiy lifeofmybaby bizde bugün 35+3 bizimde 7 Mayıs dedi DOKTORUMUZ sağlıkla gelsin inşallah hepsi 🤲