Basak0503 merhaba ben 33 haftalık hamileyim doktorum detyalı usg yaptırdı anormal durum görürsem yaptırıyorum gecelik sekeri dedi uygun bulmuyormuş yapmayı yaptırmadım bnde doktorumu dinledim sekerim olmadı bu zmna kadar, tetonoz aşısı için saglık Ocagına gittim oradan cagrdı lar gebe kaldıgımı haberini verdikten snra biri 20 haftada digerini 24 haftada yaptrdım tetonoz aşısını olduktan snra kesinlikle o gün duş almayın ve sol tarafa yatmayın agrınız gecmez 15 gün ilk ben öyle yptım cok cektim ikinciyi vuruldum yıkanmadım üstüne yatmadım 3 günde gecti agrı kalmadı bunu da söylemek istedim 🥰