Evde biraz eğilmeli kalkmalı iş yapıyım belim kopuyor ayaklarımı uzatmadan uzun oturuncada ağrıyor ve ever 8. Haftadan beri şuan 20. Haftadayım birde büyüdüğü için kasıklarıklaromda ara ara ağrılar oluyor ama ilk başlardaki gibi değil böyle tırmalıyo gibi