almilaumay12 Zumrairmak Inanç beye gidiyordum ilk hamileligimin yarılarında ikinci hamileligim şuan özgür beye gidiyoruz
lavinya001 Zumrairmak özgür bey neon hastanesinde canım bende cenk beye gidiyorum bazende neonda özgür beye
almilaumay12 Zumrairmak Hayır yaklaşık 2 senedir erzincandayim canım inanç beye giderken bazı randevu sorunları yasiyip özgür beye gidiyordum.
Zumrairmak lavinya001 haaa tanımıyorum o yüzden sordum Cenk bey çok iyi doktor dimi ya ben sezaryan istiyorum acaba ne der Cenk bey bu duruma
lavinya001 Zumrairmak Bence araştırmada da en iyisi ilgili insanların hepsine esit davranıyor yadirgamiyor 🙏🏻
Sedagmlksz Zumrairmak 30. Haftamdayım iyi ilgili bir doktor ama çok konuşmuyor kısa ve net konuşuyor baştan beri ondayım
Zumrairmak almilaumay12 maşallah canım bende 2 kızım var Allah’ın izniyle erkek bekliyoruz buda 39 haftalık oldu bakalım nezman sürpriz yapacak bize bu belli mi cinsiyeti cnm
almilaumay12 Zumrairmak Maşallah sizedee Özgür bey erkek dedi şuan istanbuldayim burdaki doktorum kız dedi valla bizde merakliyiz🌸
lavinya001 Canım araştırmada yapmıyolarmıs galiba gerek gorulmedikce ben memlekete gidicem doguma ondan dolayı hiç konusmadım dogumu
Zumrairmak lavinya001 benim bebek iri biraz yaa cnm Gümüşhanneye gittim duruma göre sezaryan olsursun dedi bende Cenk beye çok güveniyorum ama araştırmda yapmıyorlar demek🥺