SimgeGurell benimde kalp şeklinde hatta ortasında septum zar geçiyor hamile kalamazsın kalsan bile ölür dediler ve şuan 30. Haftamdayım bebeğim ortadaki zarı itip kendine yer bile açmış önceden sağ köşede duruyordu çok şükür 5 haftadır sola geçebiliyor ve kalp şeklinde olması hiç sezeryan demedi doktorum bariz kalp yani ultrason fotolarım var ama bazı zaman erken doğabiliyormuş ortadaki zarı itemeyen bebek yer kalmayınca doğuyormuş. Kalp şeklinde olunca yine bebek sıkışıyor hatta acaba erkenden baş assagi döndü o mu sebebi diye bende düşünüyorum ama bence alakası yok rabbim yaşatınca yaşatıyor