Cidemkisa kubra2889 uygulamaya göre 20 gün kaldı ama sancılar sanki yavaştan yokluyor gibi beni hayırlısı 😊
Rbkny kubra2889 ne güzel Rabbim saglıklıca kucağına almayı nasip etsin bizim daha 150 gün var nasipse🙏🏻🥰😊
Kbrnr_gktp1 Cidemkisa canım sancı nasıl bişi ben anlamıyorum bazen böyle baskı vuruyor kasıklarıma ve vajinama sancımı acaba bide doktorun hiç açılmayla alakalı birşye söyledimi
Naimekarakoc Buss12 aşağıya indiğini nasıl anlıyorsunuz. Veya inmesi için özellikle birşey yaptınız mı ?
Emine8608 Tubi bende salı günü inşallah sezeryanmı olacak doğumun kaçıncı haftada oluyor doğumunuz bu arada Allah kurtarsın inşallah sağlıklı bir şekilde 🤲🏻😍