Ebrucolak41 Anneler izmit konak hastanesinde firdevs hanima giden var mi? memnun musunuz? muaene ucreti nedir?
Beyza13- Ebrucolak41 ben cihan Hastanesi’nde Ayfer hanıma gidiyorum ve çok memnunum kesinlikle onu tavsiye ederim 160 muane ucretu
Fgilkman Ebrucolak41 ben gidiyordum çokta memnundum kendisinden tavsiye ettikleri kadar var emin olun 😊
Alinamoms Ebrucolak41 165 tl ben gidiyorum memnun değilim değiştiricem. İnanılmaz yoğun ve 10 dk bile anca anlatıyor odadan çıkıyım diye gözümün içine bakıyor bu yüzden istemiyorum.
Ebrucolak41 MinikMicizem neden memnun kalmadiniz acaba bende tavsiye uzerine arastiriyorum gitmek istiyodum
MinikMicizem Ebrucolak41 Aslında çok güzel ilgilenyo konusuyo flan ama mesela ben kanamam olmuştu beni okdar çok paniklttiki bebeğimde ense kalınlığı wardi keza yine öyle kişiden kişiye değişir tabi ama ben memnun kalmadım olumsuz şeyleri söylerken hiç hamile piskoljisi yönünden bakmyo
Ebrucolak41 Beyza13- suan gittigim doktorum hic gebeligim hakkinda bilgi vermiyor ve bebek bakim uniteleri olmadigi icin baska bi yere gitmek istiyorum
Alinamoms MinikMicizem kesinlikle size katılıyorum gebelik şekerim çıktı inanılmaz moralimi bozdu yüz ifadesinden tutum tavrı hiç hoş değildi.
Sevi36610 Ebrucolak41 ben özel Kocaeli hastanesinde Eray çalışkana gidiyorum ama SGK anlaşması yok.bi bakın isterseniz
Alinamoms Ebrucolak41 eray çalışkan var valla İzmit in en iyi doktoru buarada firdevs hanımda 1 saat sıra var o kadar yoğun ki muayene sıra bile bulamıyorsunuz bişey olunca WhatsApptan yazınca ağız ucuyla tek kelime cevap veriyor sonra yazdığıma cevap bile gelmiyor herşey sıkıntı bende ortada kaldım valla şuan umuttepeye gidiyorum gayet memnunum özel hastanelere bin basar ve bedava doğumu da orda istiyorum inşallah 🤲🏻 konak sadece para tuzağı. Ve Firdevs hoca çokta normal doğum yanlısı değil doğum konusunda insanı çok geriyor bi sıkıntısı var gibi kadının her gittiğimde hadi baktım odadan çık der gibi bakıyor ayakta soruyorum sorucağımı tamam mı tatlım diyip sorularımın önünü kesiyor 🤦🏻♀️
hlmdlms Hastane demeye şahit ister , zerre memnun kalmadım Koskoca Kocaeli İzmit’te doktordan yana bi benimde şansım gülmedi 28+1 olduk ama her doktor bişey söylüyor kim doğru kim yanlış bişey anlamadım 😞 sağlıkla alsaydık yavrularımızı kucağımıza 🤲🏻
seldaas Ebrucolak41 ben hastaneden hiç memnun kalmadım bir saat doktor bekledim 😅 yani devlette de beklerim özele niye gidiyorum ayrıca çok kalabalık ve 15 dk muaneye süresi mi olur. Bence cihan daha iyi konağa nispetle Betül nalbant. Ben onu da değiştirdim cihan da doğum yapmak istemediğim için şuan acıbadem bilge hanıma gidiyorum çoook memnunum. Eğer başka bi tercih hakkın olsaydı kesinlikle medar hastanesi ahmet çoşkana giderdim çok olumlu görüş duydum