Cadoloz Arkadaslar 2 gün once yumurtlama gördüm 2 gun degerlendirdik ve dün gece sistit oldum yani idrar yolu enfeksiyonu mecburen antibiyotik basladim acaba bebek olmaya engel olur mu bu durum tutmazsa cok üzülürüm 😞
34_21_23 Cadoloz engel olmaz ama keşke doktora gebelik olma ihtimali var deseydiniz ona göre ilaç yazardı. Benim öyle olmuştu Monurol şase vermişti zararı yokmuş diye
Cadoloz 34_21_23 doktora gitmedim virüs yüzünden ben her sene olurum evde antibiyotik vardi o yuzden onu kullandım