gamzelianne1 MercimekVeaAnnesi karnimdan enox vuruluyorum biraz siskinlik yapio ama cok onemli degil. Progestan ignesi yapar mi net bilmiyorum
Mavi34 MercimekVeaAnnesi ben hergun progestan kalçadan vurguluyorum. Karnından da kan sulandırıcı vuruyorum. Ilk günler çok morluk oldu göbekte şimdi nadiren sis veya mor oluyor. Ama kalçada hep cebiz gibi yumrular yapiyor
Haticedemir1 MercimekVeaAnnesi Bu iğne kan sulandırıcılar ile kıyaslanmamalı. Bende göbeğimden vuruldum bu iğneyi acı falan sıfır. Amaaaaaa kan sulandırıcılar felaket acı veriyor.
gamzelianne1 Mavi34 igneyi vurulunca kalcani ovala kuzumm. Ben karindan vurdugumda ovuyorum mesela yumru olusmasin diye. Bnde progestani hap olarak kullanuyorum
Mavi34 gamzelianne1 ovaliyorumニkremler masallar birde proluton deport kullanıyorum com yağlı iğneler zor dağılıyor
Haticedemir1 MercimekVeaAnnesi Günde iki kere vuruluyordum canım hiç bir sıkıntı yoktu ilk üç ay kullandım