Canbayseyda canım 3 yıldan beri çeşitli yağlar kullanıyordum daha önce kilo verdiğimden dolayı vücudumda çatlaklar vardı çoğu geçti özellikle bio oil yağı kullanıyordum şimdi hamileyim yine aynı yağa devam ama karnımda 33 haftadan sonra çatlaklar oluştu malesef şimdi 36 haftamdayım daha belirginleşti bakalım ne olacak doğumdan sonra lireaac kullanmayı düşünüyorum bio oille dönüşümlü olarak