User62yy2 canım şöyle bir kendine bak sahurda ve iftarda bişi yiyebiliyormusun çünkü yiyemediğin zaman vucudun illaki etkilenecek bir kaç gün tutunca miden zaten bulanıyordur iyice bişi yiyememeye ve başın dönmeye başlıycak buda seni etkiliycek o yüzden kendine bak miden bulanmıyorsa riskli bi gebeliğin yoksa ve kendini oruç tutsan bile hala sıhhatli hissediyorsan tutabilirsin doktorum bana böyle dedi iyi hissediyorsan tut kötü olursan tutma bebişe bi zararı olmaz allahın izni ile ama sen iyi olduğun sürece olmaz sen kötüysen oda kötü olur sonuçta normalde yemek yiyemesende azcık azcık atıştırıyorsun ama oruçluken hiç bişi yiyip içmiyorsun iftar ve sahurda da bişi yiyip içememeye başlıyorsun sonunda hayat kaliten düşüyor illa bebişte azcık etkilenir sen kendine bak doktorunada danış belki farklı bir gebelik yaşıyorsundur oruç sana yaramaz dicek belki yada iyi hissedersen tut dicek En iyisi doktorun ne derse ona göre hareket etsen daha iyi