badeilemerve henüz alışverişe başlamadım ama zaten süs püs olaylarını sevmediğim için rahat şeylere bakıyorum, kendime pijama için lcw ve pentiye baktım. Hatta lohusa pijaması olarak değil de normal pijama takımı alayım diyorum, kendi bedenimden 1 beden büyük alsam olur gibi geliyor. Trendyolmillada da uygun takımlar var, ben 27+3 üm, normalde 36-S beden giyiyordum, 13 kilo aldım hala o pijamalarım oluyor. 1 beden büyüğü de doğumu çıkarır heralde. Zaten lohusa takımları falan hep beyaz, açık renk. Doğumdan sonra kanama falan oluyordur heralde, açık renkle rahat edemem hep koyu ve rahat olanlara bakıyorum. Emzirme sütyeni ve lohusa külotunu da e bebekten alacağım