Kimkibu Cikolatadelisikizim sezaryen olacagım bende haziran başı gibi insallah şimfiden aldım hastane cantama koyacagım depend herkes cok öneriyor
Metehan_ve_annesi Cikolatadelisikizim memnun kalanlar tarafından çok önerildiği için depend aldım hastane çantama koydum
turansmom1 Cikolatadelisikizim Depend bende dikişin uzerine geldiği icin cok canımı yaktı kullanamadım. Onun yerine canpedin mesane pedini kullandım
Morcivert07 Cikolatadelisikizim ilk doğumda hem depend aldım hemde e bebekten lohusa pedi aldım. Sezeryan olduğum için depen kullanamadım ben dikiş yerim acıdı bide giymek zor geldi. Onun yerine lohusa pedi kullanmıştım. Bu hamileliğimdede lohusa pedi aldım