Suletunc Merhaba hanımlar. 25. haftadayım. Bir haftadır sağ göğsümün altındaki kaburgalarım dayanılmaz derecede ağrıyor, hem önden hem sırttan. Var mı bu durumu yaşayan veya hafifletecek bir önerisi olan?
kucuktosbik27 Suletunc bebeğin pozisyonuyla alakalıdır başı yukardadır muhtemelen canım onada yapabilecek birşey varmı bilmiyorum yaşayan varsa yazar birazdan ☺️
Senayyalcin Suletunc Rahmin genişlemesi, göğüs kafesinin de genişlemesine neden olur bu sebeple göğüs altı kaburga baskıdan ağrır ve bebek makat gelişliyse de kafası baskı yapabilir çok normal bu ağrı doktorunuza danışıp magnezyum alabilirsiniz iyi gelir
Kaderimm Suletunc Şuan öyle muzdaribim ki kaburga batmasindan hiç bişey fayda etmiyor kadın doğum doktorunun yaninda çalışıyorum dogurana kadar devam edicek dedi malesef sadece sırt üstü yattigimda rahat ediyorum başka türlü geçmiyor . Bı ara dik durma korsesi denedim biraZ rahatlattı