Burcuckmk Uyusurken hafif panik yaptım direk ayaklarım hissizlesti ameliyat ekibi sizi yatırıyor hemen zaten üzerinize de hasta önlükleri var onla kapatıyorlar boynunuza kadar. Başınızda anestezi ekibi var o sürekli sizinle konuşuyor. Ya da konuşmada da orada bekliyor bacak uyuşması göğüs altına kadar sadece. Hissizlik kötü ama bebeğinizin ilk sesi geldiğinde , ohhh beeee diyorsunuz zaten parmak uçlarının hafif hafif kendine geliyor yani 2 saate. Ben 4-5 saat beklerim sandım ama yok 2 saate kdr his geri geldi 😅 bir de o karninizda cekistirme falan abartildigi gibi değil. Ben hiç bir şey hissetmedim sadece sesler geliyordu