Hopimim Ummu32 agda acittigi icim uyariyormus bebiso okumustum biryerdr bana doktorum hic soyleemdi acikcasi taburcu olurken sersrm gibiydim hicbirsey aklima gelmedi
Ummu32 Hopimim canım kendimizi kasıyoruz ya ağda yaparken o yüzden kasınca erken doğum riski olurmuş. Acı çektikçe kasıyoruz oda olumsuz etkiliyor tabi
Ummu32 Hopimim serklaj sonrası gün gün burdayız formun adı. Arama butonundan yazınca çıkıyor canım 🥰 bulamazsan söyle ben seni etiket yapayım grup çıkar
Ummu32 Hopimim zor oldu ama bir şekilde ilerliyoruz inşallah hepimizin göz açıp kapayıncaya kadar geçerde evlatlarımıza kavuşuruz ❤️🤲