Gulisrak1 amin inşallah canım sen de öyle kolayca ,sağlıkla ,mutlulukla kucağına al inşallah🥰🙏 aynı benim de öyle , ben yarın sezaryen olacağım doktorum bekletmek istemiyor suyu az ve kakasını yapar diye 🤷♀️😇 kesinlikle nasıl olursa olsun yeter ki miniklerimiz sağlıklı doğsun 🤲😍