Kızlar merhaba. 29 haftalık hamileyim. Kan tahlillerinde Ferritin yani Demir deposu normalin altında çıkmış. Kan ilacı alıyorum ve beslenmeme çok dikkat ediyorum. Yani et,balık,ıspanak,mercimek bunlardan bolca tüketiyorum. Bir sorun olur mu endişe ettim açıkçası. Kan ilacını sabah aç karnına içip kahvaltı yapıyorum. Acaba hemen kahvaltı yapmamak mı lazım? Fikir verirseniz sevinirim🙂