MervErdo Kızlar doğumdan sonra dr ilaç yazdı bana ahtibiyotik falan ağrı kesici olarak da dicloron yazmıq reçetesinde emziren anneler kullanmasın yazıyo öyleyse dr yazmazdı diye düşündüm terreddütte kaldım içmedim ama içen var mı
Smmom95 MervErdo ben sezaryen doğum yaptım onun iğnesini yazmıştı bana da doktor hastanede de vurdular çıktıktan sonra da vurdurdum ben
MervErdo Smmom95 Mormenekse iğnesi daha etkili sonuçta vurduklarına göre hapı da içilir yani teşekkürler kızlar