Papatya55 Herkese göre değişebilecek bir şey geç döllenme olduysa görünmeye de bilir canını sıkacak bir şey yok bunda. Benim 5+1 de vaginal baktı doktorum o şekilde görebildik. Sizin de en kötü vaginal bakar ki bi sorun olmuyor merak etme baktın ikisiyle de görünmedi bir hafta sonra tekrar gidersin. Kendini üzme :)