Ben 6 haftalıkken gittim goremedim maalesef çünkü geç döllenmeymis daha çok yeni demişti yani görebilirsin görenler çok var çünkü ama Göremesen de aklında olsun endiselenme diye söylüyorum sonraki hafta gittiğimde gördüm şükür ama kalp atışını o zmn da henüz duymamistim 🙏🏻