gamzosgamzos Minik_kalbim_fo bestlak damla bulgur pilavi dereotu havuc taze sogan kurudut bende cok guzel sut yapiyordu
22262226 Minik_kalbim_fo bol su, uyku, birinde birini dişer öğünde diğerini olacak şekilde emzirme. Hep bu şekilde yaptım. 4 aylık olacak bebeğim hiç sıkıntı çekmedim. Şu şu besinler diye hiç farklı beslenmedim su içmezsen bi de uyumazsan sütün ne yersen ye olmuyor
Tugba6336 Minik_kalbim_fo kesinlikle humana tea. Bulgur karpuz gaz yapıyor . Bu çay hayat kurtarır. Hurma, kuru dut bunları da tüketim bol bol
Tugba6336 gamzelinaz ben bol bol hoşaf tükettim. Ama sütüm doğumdan sonra gelmedi humana tea ile geldi . süt yapan şeyler gaz yapıyor mu onu da araştırın mesela benim bulgur pilavı yediğim gece oğlum uyumuyordu. Karpuz da oyle mesela. Sürekli aglıyordu gazdan
Minik_kalbim_fo Tugba6336 humana cay hosaf bunlari tuketiyorum canim cay olarak kimyonu soylediler bide onu denicem
Tugba6336 Minik_kalbim_fo kimyon gaza iyi geliyor. Süt yapıyor mu bilmiyorum. Kuru incir ve hurmayı da hoşaf gibi yapıp içiyorlar süt. Ben humana ile aradığım seyi bulmuştum. Tatlı da çok sevmediğim için yapmadım
yasemin333 Minik_kalbim_fo bol su,humananın anne çayı,rezene çayı,bulgur pilavı ,hurma,hoşaf yiyorum genel olarak perşembe günü doğum yaptım bugün sütüm arttı çok şükür🤲🏻
Kybusr Minik_kalbim_fo lactamil içiyordum canım birde solgarın bira mayalı hapı var eczanede o gerçekten çok artırmıştı hep üstüm ıslak gezdim birde hoşaf yapıyordu annem kuru üzüm erik kayısı hurmadan