Fatos___17 Nazlı ** ismi çok mu eSki kalıyor yeni dönem eşimle ikimizde çok istiyoruz ama etrafımızdaki herkes burun kıvırıyor çok moral bozucu sizce ?
Ezgiitpzkr Fatos___17 önemli olan sizin kararınız , dünyaya getirecek olan kişi sizsiniz Baskalarinin düşüncesini bu kadar önemsemeyin ne düşündükleri çokta önemli değil
LawyerEce Fatos___17 Siz beğendiyseniz geri kalanların fikri çok önemli değil. Şahsen kendi fikrim olarak güzel bir isim bence.
SERNUR Fatos___17 sizin evladınız onlar (elalem) 1 ya da 2 kere seslenirken evladınıza siz ömür boyu sesleneceksiniz içinize sindiyse hiç kimseyi duymayın ki bence çok naif geliyor kulaga 🌺 saglıkla kucagına almayı nasip etsin inşallah rabbim evladını 🤲 💕
Nlfrylmz Fatos___17 yoo bence çok hoş bir isim ve eskimeyen bir isim.biz de çok istiyorduk bu ismi ama koyamiycaz malesef. Bence kimseyi dinlemeyin siz beğendiyseniz gerisi önemli değil
Esosun Fatos___17 ismin döneminin olduğunu düşünmüyorum 🤷🏼♀️ İçinizden gelen ne ise sizin bebeğiniz olduğundan koyma hakkı sizin 😊