Hafsa533- 13.haftamda adet kanaması gibi pıhtılı kanama yaşadım, progestan ilaç kullanıyordum zaten, gece acil doktora gittim iğnesini de yaptı. Sabaha kanama azaldı, sonra pembeye sonra kahveye döndü, 4 5 gün kadar lekelenme olarak devam etti. Aynı şekilde 17.haftamda da yaşadım yine gece yarısı, onda da 3 4 gün lekesi sürdü. Şimdi çok şükür 27+3 üm.