Aynuromerbyr12 Merhaba anneler hamilelikten dolayı bende çok sivilce ve leke oldu 3 ayımızı bitirdik sivilceler kurudu ama leke kaldı leke giderici krem yada maske sürsem bebege zarar verir mi acaba Benim gibi olup kullanan varmı?