Benimde kızım için bağırsak konusunda aynı şey söylendi, bütün ölçümleri ve organları sorunsuzdu. Tek başına sorun olmadığı bilgisini aldım ve bir ay sonrasında yeni usg çekildim öyle birşey olmadığı görüldü. Sakın kafana takıpta üzme kendini. Rabbim büyük kimseye kaldıramayacağı yük vermez…