Senayyalcin o kadar kendinizden emin konuşuyorsunuz bir doktor edasıyla sormadan edemedim, etiketledim Çünkü sizin yorumunuza soru yönelttim, muhataplık kısmına gelince bu kadar egolu olmayın herkes burada sıkıntısına çare bulmaya geliyor EGO’muzu tatmin etmeye gelmiyoruz !!! İyi akşamlar !!!