40+2 oldum hala bebeğim gelmiyor. Nst de hareketleri az olduğu için sürekli yatış veriyor doktor. Sancıda yok. 41 e kadar bekletir mi, haftası dolunca ne yapar açılmayamı bakar ilk suni sancımı verir ? Devlet hastanesi hiç bilgilendirmiyor soruları bile cevaplamıyor stres yaptım gelmiyorrr 😭