Hatice96 Bugün doktor kontrolumuz vardı arkadaşlar bebeğim çok haraketli degince doktor alttan muayene etmek istedi ve etti rahim agzi yumuşaması varmış yarın nst ye girecegim. Rahim ağzı yumusamasi olunca ne olacak şimdi ilk gebeligim meraktayim.33+2 yim
SevgiiOA Hatice96 33 haftada benimde rahim ağzı yumuşaması ve nst sancılarım çıktı şükür 37+3 olduk 🙏 stres yapma hiç kendine ciğer geliştirici İğne vuruldum ben birde nidilart diye bir ilaç kullandım 37 ye girince kestik ilacı 😌
Esmmaa Hatice96 büyük ihtimal ciğer geliştirici vurduracaktır doktorunuz ve hap verebilir. Ve bolca dinlenmen lazım yürüyüş merdiven çıkmak yasaklayabilir.