Mira1_ Ben yaparken ağladığımı bilirim çok kötü oluyor bazı insanlarda😔 Ben zeytinyağı içerdim ve oraya surerdi eşim pamukla iyicene bebeklerin poposuna sürerler ya.Rahatlatirdi.Hakiki zeytinyağı beni çok rahatlatırdi doktorum ilaçta vermişti ama sütünden oğluma geçti ishal oldu pek ilaç taraftarı değilim doğal yollarla iyi olur