Mucizemm0101 Arkadaşlar merhaba ben 7+3 haftalık hamileyim. Bugün kendimi zorlamamaya çalışıp temizlik yaptım. Yinede sağ tarafımda ağrı oluştu çok hafif ama. Bununla ilgisi varmı bilmiyorum. Siz ilk aylarda temizlik falan yaparmıydınız
casminnss Mucizemm0101 riskiniz yoksa kendinizi zorlamadan yapabilirsiniz diye düşünüyorum. İlk haftalarda da yaptım hâlâ da kendim yapıyorum işlerimi
Morvy Mucizemm0101 ben ev süpürme hariç herşeyi yapıyordum evi eşin süpürsün 14 haftadan beri herşeyi kendim yapıyorum
Denizyildizii Mucizemm0101 11 haftalığım hergün temizlik yapıyorum. Bi kızım var çünkü ille kirleniyor ortalık. Ayrıca yaz temizliğine de başladım ara ara yapıyorum. Kanama olmadığı sürece sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Siz yinede kendinize dikkat edin
Esraakk Mucizemm0101 Hayır ilk 3 ay hiç yapmadım. Şimdi de süpürma kesinlikle yapmıyorum. Zaten aşırı yprgunluk oluyo genel olarak. Eşim yapıyor süpürme yer silmeyi
Lulemom Ben yapıyodum ama benim hiç riskim yoktu. Doktorum normal yaşantına devam et demişti, tabi yine de çok zorlamadım hiç kendimi. Doktorun sana söyler aslında bişi demedi mi
Mucizemm0101 Denizyildizii teşekkür ederim biraz rahatladım dikkatli yaptım zaten zorlamadan. Hatta viledayla sildim eğilip silmiyim diye yavaş yavaş yaptım hepsini camlar hariç. Camlara girmem hayatta zaten nolur nolmaz
Elfcm Mucizemm0101 Benimde öyle 3 kere de yaparim temizliği 9+2 şu an süpürgem çok güçlü olduğu için eşime supurtuyorum halilari o yoksa kucuk supurgemle hallediyrm toz aliyorum dinleniyrm yerleri siliyorum mümkün olduğunca zorlamadan sol tarafimda ve kalça agrim cok oluyr benim ayakta kalınca. Yapsan olmuyor yapmasam hic olmuyor 😂
Mucizemm0101 Elfcm bende küçük süpürgeyle süpürdüm dediğin gibi eşim kargocu çok yoğun mesailerde gece 12de gelir dedim öylelikle yavaş yavaş yapıyım😊 ama ağrım olunca biraz korktum açıkçası biraz suçluluk duygusu oluyor
Uerdem Mucizemm0101 yani koca cocugu olupta onun peşinde olan onu kucaklayan bir suru anne var, ben herseyi yaptim hamileyken camlarımı da sildim nasipse haftaya yazlık kışlık yapmayı düşünüyorum
Mucizemm0101 Uerdem doğru tabi orası öylede ilk aylar insan tedirgin oluyor düşük riskinden dolayı. Gerçi yaşayacak ömrü varsa naparsan yap bişey olmazda işte..😊
Tugba6336 Uerdem bu ben değil mi ya 😀 oto koltuğa otuturt ondan çıkar. Yere düşünce kucağa al. Bir yere tırmandıgın7 görünce yine mecbur kucağa alıyorum. Evi süpür sil temizlik yemek 😃 ilk gebeliğimde prensesmişim resmen. 😄
Esraakk Uerdem Maşallah valla :) ben bir düşük yaptım. Onda herşeyi kaldırıyodum. Şimdi asla cesaret edemiyorum
Denizyildizii Mucizemm0101 valla bugun camda sildim ama çok kirlenmişti artık duramadım. Eşim dedi akşama çamur gibi yağmur yağcakmış boşuna silme bi tanesini sildim artık gerisini bıraktım 😄 bide benim sadece salonda boydan boya 4 tane cam var🤪😤😂
Mucizemm0101 Denizyildizii ozaman bu kadar tedirgin olmamak lazım ben herşeyden korkuyorum birşey olursa diye bide ağrı olunca biraz korktum
[silindi] Mucizemm0101 riskli bir gebeliğiniz mi var bilmiyorum da ben sağlıkçıyım hamileliğimin başından beri hem hastanede çalışıyorum hem de evimin işlerini yapıyorum. Düşük riskiniz varsa bilemem de hareketsiz gebelik çokta önerilen bir durum olmuyor
Mucizemm0101 [silindi] yok canım çok şükür öyle bir risk durumu kanama tarzı bişey olmadı. Rabbim kolaylık versin sizede. İlk olunca insan herşeyi sorar oluyor tabi.
Denizyildizii Mucizemm0101 tabi kendine her zaman dikkat et ama çok da kasma hamileliğinin tadını çıkar😊