Lilayla kanaman olmadığı sürece korkma. Bizimde kan uyuşmazlığı var , 28. Haftada bi test yapıldı negatif çıktı, iğneye bile gerek duyulmadı. 37. Haftamızdayız şuan çok sağlıklıyız çok şükür. 🙏 ama ufacık bi kanamn bile olsa direk doktora git ve uyuşmazlık olduğunu söyle , kanama olunca iğneyi hngi haftada olursan ol vuruyolar önlem amaçlı..