Slm kizlar 32+5 haftalık hamileyim.sabahtan beri nerdeyse hep ayaktaydım.buyuk oğlumun odasını boyadık temizlemesi market yemek derken
Simdi ayakta belim acaip agriyo.adet döneminde bel ağrısı olur ya onun gibi.erken dogum felan belirtisi olabilirmi.simdiye kadar çok iyi gidiyordu.acaba ayakta cok kaldığım için midir.nedir durum sizce