Kucukkedi Merhaba güzel anneler. En başından beri gönlümden hep normal doğum yapmak geçiyordu ama kısmet değilmiş. 40+4 teyim hiç açıklıgım yok, nst de sancım çıkmıyor. Yarın 10:00′da epidural sezeryana gireceğim, sizlerin duasını bekliyorum ☺️🤲🏻
Minnosunannesiii Kucukkedi ayy sağlıcakla kavuşunnn bebeğinize dua edin bize de o an dualar hep kabul olunur muş 😊
BuBenimOykum Kucukkedi Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin canım inşallah her şey çok güzel olur sizin için 🌸
Kucukkedi Mom81 eğer rahminde yumuşama ya da 1 cm bile açılma varsa suniyi deneyelim dedi o yüzden bu güne kdar bekledik, bugun de kontrol etti ama nst de sancı da çıkmadı elle kontrolde açıklıkta. Bebekte pozisyon olarak doğum pozisyonunda ama yüzü makata doğru olması gerekirken benim karnıma doğru öyle olunca doğum kanalının girişinde duruyor ama doğum kanalına girmiyor dedi doktor. İstersen suni sancı demeyebiliriz ama bu durumda cok büyük ihtimal sezeryana döneriz dedi ben de madem öyle zorlayıp bebeği strese sokmayalım dedim doktorumla hemfikir olarak.