Merhaba 19+2 hamileyim şuanda gebeliğin basında kanal tedavisi yaptırdığım disim apse yaptı bir süredir ağrı cekiyorum. Vakalar bu kadar artmışken diş doktoruna da gitmek istemiyorum.. başına gelip de doğal bir yöntemle geçiren varsa bilgi verebilir mi lütfen