Dilaraa06 Kızlar başlıkda dediğim gibi vajinada batma zonklama hissediyorum nedendir acaba bilen var mı 🌸 (doktoruma soramam devlet hastanesine gidiyorum kontrolüme de var daha )
sevdegnky Dilaraa06 ilerleyen zamandaki ’doğum için vücudun hazırlığı 😊 Doktorum bana söylemişti batma gibi olur diye. Ufak tefek kasılmalar onlar
Taze-Anne28 Dilaraa06 o zamanlar bende de oldu bide aşağıya doğru basınç hissediyordum bebeğin doğum kanalına yerleşme belirtisi bunlar normal yani rahat olun 😊
Aybigen Dilaraa06 doğuma yakın böyle durumlar olabiliyor. Bebek yerlestigi için aşağıya doğru baskı yapiyor.
BuBenimOykum Canım çatı muayenesi yakın zamanda oldun mu genelde ilişki ya da çatı muayenesinden sonra oluyor benimde
Dilaraa06 BuBenimOykum çatı henüz olmadım 38 de olcam, dün ilişki oldu ama acaba ondan mi ki daha önce hic böyle olmamıştı 🙄
Dilaraa06 sevdegnky ayy iyice heyecanlanıyorum valla zaman daraldıkça bide böyle belirtiler hayırlısı olsun bakalım ❤
Dilaraa06 Taze-Anne28 aynen aynen bende öyle işte basınç da var bende dedim neden oluyo acaba korktum bi an 😊
sevdegnky Dilaraa06 😀 Haklısınız insan heyecan yapıyor belirtler başladıkça. Benim de oluyor arada o batmalar ama okadar😂
Dilaraa06 sevdegnky valla benim ilk kez oldu daha dun akşam başladı ara ara batma oldu bugün akşam yoğunlaştı biraz daha, sen kaç haftadasın 😊