Valla kalıpları küçük diye 2 numara aldım bebeğim 3200 doğdu acayip büyük oldu 1 numarasını aldım ortalama kiloyla doğan bebeğe 1 numara anca oluyo arkadaşların dediği gibi stok yapma benim bebeğimin cildine iyi geldi sızdırma pişik yapmadı ama sen işini sağlama al