Kızlar geçen hafta grip oldum yani halsizlik baş ağrısı önce sonra koku tat gitti doktorum test yapma ama evrende çıkma dedi zaten olası bir covitte ne ilaç ne birşey alcaksın iyi beslen yeter bebek korur dedi neyse geldi geçti ama koku tat hala yok yediğim hiç birşeyden zevk alamıyorum sizler ne yaptınız geri getirmek için