Bugün markete gittim kasada sıra bekliyordum 1 kişi kaldı önümde bana bir sıcak bastı başım döner gibi oldu kasiyere söyledim sen geç bunları ben bir hava alayım kötü oldum diye dışarı çıktım hemen kaldırıma oturayım derken gözlerim karardı başım döndü ve düştüm 😞 sağolsun hemen bi abi geldi kaldırdı oturdum su falan verdiler bi 10-15 dakıka sürdü sonra geçti şimdi ara ara baş dönmesi oluyor gibi bi sersemlik var 😩