Merhaba hanımlar, 1 trimester dönemi bitip 2inciye geçtim geçeli üzerimde sürekli uyku hali var öncesinde de vardı ama şu son birkaç gündür elimden gelse yastıktan kafamı hiç kaldırmayacağım gebeliğim biraz riskli olduğu için genelde yatış dinlenme yap dedi doktor ilk zamanlar yatmaktan sıkılan usanan ben şimdi erkenden uykuya gitmek istiyorum 😴😴 geceleri ortalama 10 saat gündüzleri 2 saat bazen 3 uyuyorum aranızda bu durumu yaşayan varmı ?