Hanımlar 24 haftalığım bugün çok az bır kanamam oldu doktora göründük plesentanın önde olduğunu kanaman devam ederse hastanede yatmamı soyledı ama ılerleyen haftalarda plesenta olması gereken konuma gelebılırmıs .. yaşayan var mı ve olması gereken yere geldı mı plesentanız