Yagmur58 bende şişlik yok ama maalesef bacaklarım çok ödem topladı 20li haftalarda
Bacaklarım çok uyuşuyor ve karincalaniyor 😓 geceleri evde geziyorum hayalet gibi ağrılardan uyuyamadığım için şuan 34+2 olduk umarım bir iki haftaya daha kötü olmaz 😖
Bol su
Yürüyüş
Magnezyum
Ve otururken kesinlikle bacaklarınızı uzatın ve altına yastık koyun