Minik_kalplim_ eminenura bnde hissediyorum ilk gebelik bnimkide. Ama bugun hiç hissetmedim desem yeridir . Yoruldum belki ondan dolayı
eminenura Minik_kalplim_ ben hangi durumda daha çok hareketini hissettiğimi anladım tokken ve soluma yatınca daha çok hissediyorum ciddi anlamda 🥰
Defnenaz2766 eylul02 17 haftalık gebeyim arada bir seğirme hissediyorum okadar gecelerı sağ bacağıma kramp giriyor halsizlik biraz azaldı
[silindi] eminenura nesi erken acaba bu insanlarda neye konuşacaklarını sasiriyorlar hissediyorum diyosun degil diyor sen nerden biliyosn demi😅
[silindi] eminenura ben 18+1deym coook net hissediyorum artik hatta pitpitlar bile yerini vurma gbi tekme gbi hareketlere bıraktı %100 eminim 2. Gebeliğim 😅
Minik_kalplim_ eylul02 yok canım seninki kasık ağrısı sanırım bildiğin içten bişey hafiften vıruyor sana yakında hissedersin inşallah 🥰
ada94 eylul02 çok nefesim darlanıyor ve kalp atışım bir anda hızlanıyor . İlkinde böyle şeyler yaşamamıştım . Umarım kimse yaşamaz