Banu26es Kzılar adete 1 gün kala beta hcg 213 çıktı. Sizce nasıl. İnternette görüyorum bazılarının 1000 2000 lerde.daha öncede gebelik kaybım olduğu için endişelenmiyor değilim
Elbet-birgun-kavusacagiz Banu26es onemli olan ikinci degerdir. Iki gun arayla yeniden verin artisa bakmak icin
tcasl Banu26es benim üç gün geçmesine rağmen 137 çıkmıştı ve şuan 17 haftalık gayet normal demişti doktorum herangi bir sıkıntı da çıkmadı ikinci tahlili yaptırmadı bile
yamacinannesii Banu26es beta hcg değeri çok geniştir yani birinde 4.haftada 200 çıkarken birinde 800 çıkabilir önemli olan düzenli artması bir süre sonra hcg istemeyecekler zaten